2014年3月1日星期六

企缸防水與試水


上手業主滲水落樓下有幾年之久,但係佢完全唔理樓下投訴,真係乜人都有!




今次同新業主裝修,一拆野樓下個苦主已經第一時間走上嚟叫我地做好.......做好..........做好防漏.


我地當然會做好,但係做好之後點樣先能夠令呢位苦主放心呢?



 我認為同佢講我地用乜材料點做點搞都係無用.



令佢放心嘅最佳方法就係比佢參與試水.





於是我就同樓下約時間,比佢睇住我地放滿水同落瑩光試水劑.



同佢講會儲水一星期,歡迎佢隨時上嚟睇下缸水.


放水當日亦會約埋樓下檢查清楚無漏水先會放水.


檢查放法好簡單,就係落樓下用支紫外光管照下有無綠色瑩光水印就得.

(我用手抺咗少少瑩光水落地,用肉眼係好難睇到濕咗,只要熄咗燈再照紫外燈就睇得好清楚)

因為呢棟係舊樓加上浴室一定有濕氣,如果單憑肉眼睇下有無水印,用手摩下有無濕氣去推測是否滲水係好武斷.

所以用燈照下成個天花,等苦主睇過無綠色瑩光水印咁就會放心.


當然自己單位都要照下有無滲漏啦.



蓄水一星期有多喇,放水日約咗樓下業主上嚟睇住我地放水,

放水前用水樽响企缸內入一支瑩光水做對照.








照個晒無漏水.


樓下個天花已經日久失修甩皮甩骨,


如果我唔用瑩光水做測試,個天花有無濕真係好難睇得清楚.


就算我好好眼力睇到真係無漏,但係樓下位太太信唔信我齋噏?




所以要用科學方法先可以事半功倍同埋令人信服.

13 則留言:

匿名 說...

有責任,又專業

匿名 說...

請問師傅這個案例點做防水?

匿名 說...

一個好師父!

Unknown 說...

讚! :-bd

匿名 說...

師傅你好,想麻煩你報價的, 資料已發到你的電郵了, thank you
nicole

匿名 說...

請問螢光水劑可以在那裡買到? thank you.

路人甲 說...

你好,想搵你做鋁窗噴油,可否EMAIL報價給我?
email address : roy08866@yahoo.com.hk

匿名 說...

師傅,我剛買入二手居屋,由於裝修資金不多,所以不打算把浴室翻身,但又擔心有滲水情況,請問一下我在未拆地台磁磚前能否做這測試? 謝謝

chu winnie 說...

雅國師傅,您好!我在你之前文章內看到在大陸訂門,因我也急需訂大門,請給我資料,謝謝!e-mail:luckywaiwai206@yahoo.com.hk

chu winnie 說...

雅國師傅,您好!我在你之前文章內看到在大陸訂門,因我也急需訂大門,請給我資料,謝謝!e-mail:luckywaiwai206@yahoo.com.hk

Unknown 說...

雅國師傅,您好!請問你用什防水麼物料做防漏呢?

匿名 說...

Eric Chan:
http://www.pcstore.com.tw/panrico/M04193892.htm

Unknown 說...

請問師傳,如再做企缸防水,就如此case,大約費用多少?thx

發佈留言